15 دلیل برای انتخاب Tlift

13 ویژگی برای انتخاب Tlift نرم افزار سرویس و نگهداری آسانسور

1- کاهش هزینه های شرکت

2- افزایش سرعت و دقت در انجام امورسرویس و خرابی و امور مالی مشتریان شرکت

3- افزایش رضایت مشتری به خصوص در دوران کرونا

4. نسخه موبایل مشتری

مشتریان شما می توانند با نصب اپلیکیشین بر روی موبایل خود (در حال حاضر فقط اندروید تولید شده) از کلیه امور مربوط به سرویس و نگهداری و امور مالی خود مطلع شده، فاکتور ها را ملاحظه نموده و در صورت بدهی به صورت آنلاین آن را پرداخت نمایند که به محض پرداخت از میزان بدهی وی کسر شده و در نرم افزار مرکزی ثبت می گردد.
نظر سنجی از مشتریان در خصوص عملکرد سرویس کار توسط اپلیکیشن پس از اتمام انجام سرویس.
امکان ثبت خرابی در اپلیکیشن توسط مشتری و ثبت و اعلام آنی در نرم افزار مرکزی و ارسال پیامک اتوماتیک به مسوول سرویس و نگهداری جهت اطلاع.

7. برنامه ریزی سرویس ها

برنامه ریزی سرویس بر دو حالت زمانی و منطقه ای انجام میگیرد..کاربر میتواند سرویس امروز را به روز دیگر منتقل نموده و بر اساس هر سرویسکار به ترتیب برنامه را در نمای کلی مشاهده نموده و پرینت بگیرد.چاپ چک لیست سرویس نیز در این قسمت انجام میگیرد

9. ساده و سریع

نسخه نرم افزار مرکزی و نسخه موبایل و نیز نسخه تحت وب بسیار ساده و روان طراحی گردیده به طوریکه عموم افراد به راحتی توانایی کار با آن را داشته باشند.

11. چاپ قرارداد

بر اساس الگویی که خودتان تعریف میکنین در نرم افزار میتوانید قرارداد هر مشتری را تنظیم و چاپ نمایید ضمن اینکه در هر زمان میتوانید به فایل قرارداد نیز دسترسی داشته باشد.

13. ثبت گزارش سرویس و صدور فاکتور

امکان مشاهده سرویس های باقی مانده ، ثبت گزارش سرویس کار ثبت هزینه های اضافی در صورت وجود و صدور فاکتور برای مشتری و نحوه پرداخت آن در نرم افزار، فاکتور صادر شده قابل مشاهده توسط مشتری در اپلیکیشن موبایل و وب سایت نیز می باشد.

15. ارتباط با مشتری

ارسال پیام اطلاع رسانی به مدیر ساختمان جهت زمان حضور سرویس کار در ساختمان

ارسال پیام تبریک تولد به صورت اتوماتیک

ارسال پیام یاداوری تمدید قرارداد، بیمه، گارنتی ده روز قبل از پایان قرارداد

ارسال پیام یاداوری قسط و چک به مشتری

5. مدیریت امور مالی

مشخص شدن کلیه امور مالی مشتریان به تفکیک سرویس- خرابی- قرارداد،بدهی کلی مشتریان، پرداختی های واریز شده شده به حساب از طریق اینترنت، صدور شناسه قبض شناسه پرداخت، مشاهده کاردکس حساب مشتری، ثبت صورت های مختلف پرداخت مشتری و…

6. پرداخت آنلاین مشتری

مشتریان هم در نسخه تحت وب و هم در نسخه اندروید قابلیت پرداخت آنلاین فاکتورهای صادر شده را دارا می باشند

8. ثبت خرابی توسط مشتری

مشتری در نسخه وب و موبایل میتواند اقدام به ثبت خرابی نماید.بلافاصله پس از ثبت خرابی آلارم مربوطه در نرم افزار به اپراتور نشان داده شده و پیامکی نیز برای مسوول سرویس ها در این خصوص ارسال می گردد

10. دسترسی مدیران به اطلاعات نرم افزار

مدیران شرکت در هر مکان می توانند از طریق اینترنت به اطلاعات نرم افزار مرکزی دسترسی داشته باشند و گزارش گیری های مربوطه را انجام دهند.

12. به صرفه و اقتصادی

Tlift همواره به دنبال این هدف بوده که کاربران به صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین هزینه را داشته باشند. در این سیستم ما سعی کرده ایم حتی کوچکترین شرکتها از نظر مالی نیز بتوانند از آن استفاده نموده و گوشه ای از مشکلات آنها کم شود.

14. ثبت خرابی و صدور فاکتور

امکان مشاهده خرابی اعلام شده و انجام نشده .
ثبت هزینه و صدور فاکتور برای مشتری.فاکتور صادر شده قابل مشاهده برای مشتری در اپلیکیشن موبایل و وب سایت نیز می باشد.

سوال و جواب در محیط واتس آپ
ارسال به واتس آپ تی لیفت